Merhaba kızlar 30+1 olduk çok şükür. Ama bugün çok az hareket etti gerçi normalde çok hissettiğim soylemenemez. Şuana kadar herşey yolunda ilerledi ama iki üç gündür bebek toplanıyor sanki sağ tarafıma ve kaskatı oluyor karnıma dokunuyorum bebeğin olduğu bi kısım semsert oluyor acaba neden önemli bisey mı randevuma 2 hafta var daha