tazeeannee Merhaba hanımlar, 5 haftalık hamileyim daha doktora gidemedim karantinadayım, hiç mide bulantım olmuyor acaba boş gebelik mi bir yerde okudum mide bulanmaması gögüslerde hassas olmaması boş gebelik belirtisiymiş öyle mi acaba çok korkuyorum
mrskement tazeeannee korkma canım 5 haftalikken benimde pek olmuyordu sadece kasiklarim ağrıyordu şimdi 8 haftaligim bulantidan yiyemiyorm
Aysnpmk tazeeannee yok canım niye korkutuyorsun kendini ben ikizlere hamileyim en başından beri çok şükür ki mide bulantım olmadı göğüslerim de 10. Haftadan sonra hassaslaştı korkma yani