Nurcn Aptamil kullanıyorum ama gaz sancısı yapıyor kakasını 2 günde anca yapıyor kizlar hangi mamayı kullanmaliyim
esloka Nurcn görümcelerde çocuk gazdan göbeği cikti ağlamaktan bdbelac kullanmıştı uzun süreli kullanacağını düşünürsen makul olan bebelac bende bebelacla buyutmustum
Yildizorak Nurcn bebelac çok iyi aptalım benm oğluma da haz yaptı doktorum bana bebelac önerdi çok memmnundum
Kizimveoglumm Nurcn aptamil yazacaktım bende ozaman istersen hipp dene bide ben kızımda aptamil kullanıyordum cok rahattık bebekten bebeğe fark var tabi 😇