Ani hareketten olmuş canim. Bende hamileyim geçen yüksek bir araçtan inerken zıpladım sol kasığımda ağrı oldu saniyelik ve gecti. Birkaç gün sonra doktor kontrolüm vardı doktora söylemedim bile rutin tahlil vermiştim ki bebek gayet sağlıklı ama anne sağlıksız kalmış deyip hastaneye yatırdı o ayrı 😅 zaten öyle kolay kolay iki yere uzanmayla çocuğa birşey olmazmış doktorum öyle demişti. Bu kadar kolay çocuk oluşmuyor ki bu kadar kolay düşsün, zaten eğer bir yere uzanmayla birşey kaldırmayla çocuk düşerse zaten o sağlıksız gebeliktir yatsan da ilerleyen zaman da düşer demisti. Gebelikte düşük riskin yoksa böyle şeyler seni korkutmasın 🙏🏼