Ilknr-ysff Kızlar 39+4 günlük olduk bugün sol bacağım ve kalcama öyle bir ağrıyla kramp giriyor ki kıpırdayamiyorum sanki felç geciriyormuş gibi oluyorum.bunun doğumla bir alakası yoktur demi.bu durumu yaşayan var mı neden olur acaba?
Silay35 Ilknr-ysff benim 20. Haftadan beri giriyor sol baldırıma 31’deyim hala çok fena. Magnezyum eksikliğinden oluyor. Sabah akşam içiyorum ama yeterli gelmiyor sanırım. Hamilelik öncesi de dönem dönem oluyordu.
aybarsdefne Ilknr-ysff kengi deniyor kuzum ona oluyor ne yazıkki 😒yani pek de bişey geçirmiyor ben yan yatıyordum kenği girince girdiği uzvum yukarda kalacak şekilde eşim de kalçama doğru ayağıyla iteliyordu rahatlıyordum (AMA ben hemşire olduğum için FTR arkadaştan öneri istedim rastgele yapılması uygun olmaz hassas olur)
Ilknr-ysff aybarsdefne tşkr ederim cnm sagol.son haftamdayım acaba doğumla bir ilgisi olurmu diye korktum.