edaslan bugün nst de kasılma 180 ni gördü. foto nasıl yükleyecem bilmiyorum. yardımcı olursanız bi nst mi yorumlasanız
mlsmrtgl edaslan Herhangi bir fotoğraf yükleme sitesinden yükleme yapıp, sonu jpg, jpeg, png ile biten linki paylaşmanız yeterli. Görsel ile anlatım linktedir. 👇 https://forum.mutluanneleriz.com/d/401753-foto-raf-y-kleme
Bsraskmn edaslan Merhaba nst de 2 tane değer oluyor biri bebeğin kalp atışı diğeri sancı. Sancı olanın yanında taco yazıyor ve aralık değeri 0-100 arası oluyor. Sizin 180 dediğiniz bebeğin kalp atışı olabilir benimkide o civarlardaydı çünkü
htcedgn edaslan nstniz gayet güzel. Ağrınız düzensiz inşallah düzenli ağrılarınız olur da hayırlısıyla doğurursunuz🙏🏻🌸
Ilksen edaslan duzenli araliklarla dag dağ olan kasilmalar goreceksin nst kagidinda o baslatir dogumu bunlat cok duzensiz