Protein ağırlıklı besleniyorum. İkiz olmasına rağmen kilo alımları fena degil. Yani sabah kahvaltıda hiç ekmek yemiyorum, yumurta peynir zeytin domates salatalık yiyorum. Öğle ve akşam için bir öğün sebze yiyorum, diğer öğün et ürünü yiyorum. Günde 1 tane muz yiyorum. Ara öğünlerde de yağlı tohum kuruyemislerden yiyorum, badem, fibdik, ceviz, kaju gibi (çiğ olanlarından ). Gebelik şekerim olduğu için hiç ekmek yemiyorum. Öğle ve akşamları azıcık tam buğday makarna yiyorum. Bir de günde 2-3 porsiyon sut-yogurt tuketiyorum