Hanımlar iyi akşamlar? Uygulamanın bilgilendiren günlük yazılarında geçen gün son haftalarda ishal doğumun habercisi olarak yazıyordu. Son 2 gündür dehşet şekilde ishalim. 37 haftalık gebeyim, acaba bu şekilde ishal olup doğumu başlayan var mı aranızda?