hulya_sncr47 19231923 Bn de merak ediyorum normalde bi kontrole gidene kadar nefes nefese kalıyorum maskede bide Doğumda Bn direk ölürüm zaten astımım vardı hala var mı bilmiyorum ama hep düşünüyorum Doğumda maskeyle mi olucaz diye😑
Almilaaa İlk kez sizde duydum ama takmazlar bence sonuçta nefes olayı önemli normal doğumda özellikle🥺
19231923 Almilaaa keşfette önüme geliyor bazen doğum fotolarında ağızlarında maske var doğum anında ondan merak ettim bende 🤷♀️
annecikk_ 19231923 canim ben yurtdisindayim ve takiyoruz 🥺 ben maskesiz normalde nefes darligi cekiyorum o an naparim bilmiyorum😪
2020ARALIK Valla bende nefes darlığı çekiyorum doğumda sırt üstü yatınca bile ne yapacamı düşünürken bide maske mi 🤢
AlpCinarim 19231923 Ben de burada iki kişiden duymuştum maske zorunlu imis ve çıkartılmasına izin verilmemis, Bu hafta ben de doktoruma soracağım, sezeryan bı nebze de normal doğum da aşırı zor olur🙄
aeh zorla taktıranlar varmış , maskeyi çıkardı diye azarlayan ebeler bile varmış inşallah denk gelmeyiz öylesine valla o halde suratlarına karşı çıkarırım çocuu 🤣 🙄
Merve1656 19231923 bir ay önce falan arkadasim normal doğum yaptı , maskeyi indirdiği an ebeler burnuna çek diyorlarmış😒 çok zorlandım nefes alıp veremedim maske mahvetti beni dedi 🙄
Verasmommy Her hastanenin uygulaması farklı siz en güzeli hastanenizi arayın sorun. Ben taktıran da duydum taktırmayan da..