Dilos12_ Bugün kontrolde bebeğimin başının Rahime tamamıyla girdiği her an her şey olabileceğini söyledi doktorum başına gelen var Mı böyle bir durum
buseyusuf27 Dilos12_ hayırlısı cnm 🙄 ılk defa duydum bn bızımkıde dönük ama bısey demedı doktorumuz erken gelcek dıye korktuk hatta sancılarım vardı doktor keyfı yerınde gelmeye nıyetı yok dedı 😁
Prenses58 Dilos12_ bende 36 haftalığım bugün sağlık ocagında takibim vardi elle muayene etti bebeğin başı baya aşağıda heran herşey olabilir dedi sabırsız kuzucuklar
aysegul1912 arkadaslar bpd yanı bas cevresi ölcümünüzü hatırlıyor musunuz ve haftalarınız nedir hatırlıyor iseniz🙏