Kızlar son doğum tarihi 10 Kasım . Ben artık dayanamaz oldum. Çatı ağrısı beni mahvediyor ne yatabiliyorum ne yuruyebiliyorum ne oturabiliyorum. Agrodan sürekli Ağlıyorum. 31. Haftada doktor bebeğin doğum kanalina girdiğini erken dogum olabilecgini söyledi 1 ay bana yatış verdi. Şimdi 37. Haftayim çok şükür doğmadi erkenden ama artık dayanacak gücüm kalmadı . 😢😢 39 da Sezeryan olsam mi ? Pişmanlık duyar miyim ? Eger dogmazsa 10 güne kadar sezeryanla dogursam sizce pisman olur muyum ?acı da katlanilmaz oldu . Akıl verin lütfen. Bu arada eşim şehir dışında çalışıyor doğum yaptığımda babalık izni alıp 5 günlüğüne gelicek . Bu süreçte yalnizim normal doğum yaparsam doğuma yetisemez doğduktan sonra gelebilir anca 😢😢 bu da pskljk tarafı tabi ..