Ezcez Kizlar 5 haftalik hamileyim pazartesi doktora gitcem ogreneli 1 hafta oldu ama karnimin bi tarafina arada agri giriyor adet agirisi gibi uyurken felanda oluyor bel agrim bfilan yok dis gebelikte idrar testi pozitif cikarmi
Cerenora Ezcez Dış gebelikte belirtiler normal gebelik gibi ilerler sadece embriyonun yeri yanlıştır. Zamanında kontrol ettirmezseniz tüpünüze zarar verebilir. Ama anlattığınız ağrılar ilk gebelik yakınmalarına benziyor. Sanırım ilk kontrolde kalp atışını duymak istiyorsunuz. Ama erken bir kontrolde her zaman fayda vardır.
TBBeYzaBT Ezcez korkma canım allahn izniyle düşündgn gibi degildir, çünkü bnde hamile oldugumu kasık agrılarm dan farkettim test yaptım pozitif, bebegn iyice yerleştigi için kasık agrıları yaşıyorsun,
Sibelnl Ezcez benimde vardı aynı ağrılar doktor bebeği falanda göremedi ama şuan 10haftalık hamileyim hiç bi sıkıntı yok olmazda inşallah Allahın izniyle korkma 😍
Kekmez Ezcez yüzüne bakayım yada yazı karakterine kesin anlarım dış gebelik mi değil mi artık böyle sezgisel yetenekler geliştirdim 😂😂😂😂
Melike464860 Hamilelikte de agri oluyor ilk zamanlar adet sancısı gibi normal bi durum yani ama en iyi sonic kan testi
Ezcez Cerenora kanamam olmadi hic uygulamaya gore 5 haftaligim sadece ara sira cok sık değil kasık ağrısı yaşıyorum regl ağrısı gibi şuan ağrı yok mide bulantısı daha başlamadı kusmadım hiç ama hagiftem bulantı var baş ağrısı ve aşırı yorgunluk var
Melo11 O zaman dış gebelik diye panik yapma ☺ İnternetten de çok okuma insanın beyni sulanıyor etkileniyor illa Allah’ın izniyle normaldir kasık ağrısı genel de ilk belirti bende adet olacakmışım gibi ağrım oluyor ☺
Ezcez Cerenora evet hapşırıncada ağrıyo iki büklüm oluyorum hatta diyorum acaba hapışırıktan bebek düşermi 🙈
TBBeYzaBT Ezcez bnm oldu canm hatta aniden oldugunda yermden zıplıyordm yani dedgn gibi igne batr gibi oldu, ama sonradan geçti ilk zamanlarda oluyor yinede sen bi kan tahlili yaptr degerlerine göre belli olur öle bişy varsa erkn önlem alınmış olur,
Kekmez Ezcez kardeşim burada kimse anlamaz dış gebelik mi değil mi kasık ağrısı hamileliğin ilk başında oluyor zaten bununla bir çıkarım yapamayız yüzüne bakarakta anlaşılmıyor dış gebeliğin gözle görülen yada açıkça gebelikten ayrı bir şekilde hissedilen belirtisi yokki kan tahlili verirsin buna (beta hcg deniyor) iki günde bir iki kat artmışsa tamamdır sıkıntı yoktur gidersin 8. Haftada bebeğini görürsün kalp atışını dinlersin zaten keseyi rahimde gördüysen tamamdır dış gebelikle alakası yoktur 35784687 kere bu meseleyi buraya yazdılar sonuç olarak yine gidip kan tahlili yaptırmak zorunda kaldılar kimse anlamaz çünkü uzaktan yakından anlaşılacak bir durum değil sormayın artık bu meseleyi sağlık ocağına gidin hastaneye gidin eskisi gibi değil artık sağlık kuruluşları her il ve ilçede var