Minikcivciv10 Kızlar uzansamda dinlensem De 2 gündür geçmeyen bel ağrım var doktora gitmeli miyim gitmemeli miyim başına gelen varsa bi yardımcı olabilir mi lütfen. Regl ağrısı gibi ☹️
Gedonas17 Minikcivciv10 doğum ağrısı kesik kesik ağrılı olur şuan bende aynı haftalardayım benime belim ağrıyor 🤦♀️
Minikcivciv10 AysuMine sürekli ağrıyor sanki reglymişimde pıhtı atacakmış gibi sancı olur ya aynı o şekil. 3 saattir yatıyorum hala geçmedi
AysuMine Minikcivciv10 bu haftalarda normal bebek baya ağırlaşıyor çok tedirgin olduysan doktora git yine de
bsra216 Bende 33+4 deyim benim de bel ağrım oluyor ama çok ayakta kaldığım zaman oluyor yatıp dinlenince geçiyor canım devam ederse bir doktora görün istersen
Yesilimmm 33+5 deyim tüm gun oturarak calısıyorm eve geldgimde baslıyor bel agrısı kuyruk sokumu agrısı hatta catı kemiklerimde hafiften dinlenırken daha rahatm sabaha geçmiş oluyor normal olmayablir sizin agrınz