Kızlar ben ankarada oturuyorum 14 haftalık hamileyim şuana kadar hep etlik zübeyde hanıma gittim ama çoğu kişi Gülhane ye git dediler daha güzel hem hastane hemde doktorları dediler şu saatten sonra gitsem alırlar mı bide giden varmı aranızda kızlsr öptüm hepinizi 😘