MyLittleHeart Pendik Medipol de doğum yapan anneler acaba ebeler doğum anında foto çekiyor mu rica etsek çekerler mi varmı bu hastanede doğum yapanlar yardımcı olur musunuz?
aynur_dgn MyLittleHeart bende burda bekleyeyim doğum için bu hastaneyi dusunyrm ama doğum yapanların yorumlarını merak ediyorum
Deleted5544 aynur_dgn ben sezeryan oldum ama arkadaşım normal yaptı. baya bilgim var yani. merak ettiklerinizi sorabilirsiniz
Deleted5544 sezeryan oldum, hemşire kendi telefonundan çekti. doktorumda bana gönderdi. normal doğumda nasıldır bilemiyorum ama
Sedossss Deleted5544 merhaba sezeryandan sonra bebek aynı odada mı muayeneye ediliyo sizden yoksa başka odadanı
aynur_dgn Deleted5544 aaa daha çok yeniyms taze annesin😊 bende 36 haftama giricem bugün ilk defa kontrle gttim canan hanıma sancı odaları nasıl sizinle nasıl ilgilendiler
Deleted5544 aynur_dgn benimde doktorum canan hanım ☺️ planlı sezeryandı ama bi kere suyum geldi sanıp gitmiştim sancı odasında bulundum yani. normal yatış odası gibi büyük odalar, eşiniz rahat rahat kalabilir yanınızda. ben herşeyinden çok memnun kaldım
Esra_M_92 Deleted5544 genelde arkadan görünüyo ya her yerimiz ondan sordum umarım erkek falan olmaz sancı çekerken koridorlarda
Deleted5544 Esra_M_92 evet arkası baya açık ama sancı çekenlere de aynısını mı giydiriyorlar emin değilim. arkadaşım hırka giydim demişti ama o sebepten midir bilemiyorum
Mucizem0825 Deleted5544 esimiz dogumda yanimizda olmak isterse izin veriyorlar mi? Bide dogum zamaninda resim cekiyorlarmi yada video
Kubrakozcelik Deleted5544 merhaba ameliyathaneden bebeginizle beraber mi ciktiniz acaba bir de ustunuzu ameliyathane de mi giydiriyorlar yoksa odaniza gelince mi giyindiniz