GizemAykut07 canım günümüz aynı benimde akıntı çok arttı ama bebiş hareketli maşallah, geçtiğimiz hafta aynı şey oldu bende korktum doktorumla görüştüm dus al , çikolata ye , ayaklarını kaldırarak uzan eğer hareketsizligi 12 saati geçtiyse hiç bekleme gel nst gir hemen dedi ama dediklerini yaptığımda hareketini hissettim çok şükür sende bi dene istersen, ama bu hareketsizlik uzun zamandır böyleyse yani 12 saat geçtiyse muhakkak git bence