Huriyeolgn Haftamdayım özellikle gece yatarken bebeğin olduğu bölgede acı hissediyorum bu normal mi başına gelen var mı?
61Aysen Huriyeolgn 29 haftamdaym benmde bazn gobegim aniden bi aci geliyo snra geciyo hatta cataliyomu die bakiyrm hani catladida ondnmi acidi die
Huriyeolgn 61Aysen benımde öyle canım masaj yapınca duzelıyor bende acaba gobek gıderek buyudugu ıcın mı oluyor dıye düşünüyorum
61Aysen Huriyeolgn valla bilmiyrm ki canm bnde 1 haftadr başladı bnde gunde en az 2. Kez falan oluyo o aci hissi anlik gelip geciyo bnm catlak die bakiyrm bisey yok genlde gobek deligmin etrafinda oluyo benm