Gulsum1205 Merhaba arkadaşlar felix omega 3 dye bi vitamin yazı doktor almadım Dha nete fiyatına bakayım dedm bulamadım böle bsey kullananlar varmı nasl iyi geldi mi
TeacherrMom Gulsum1205 ben kullanıyorum canım. 100 TL şuan fiyatı doktorun özel mi devletteki doktor mu yazdi
Sssevgiii Femix kullanıyorum Gulsum1205 2 aydır kullanıyorum fiyatı 100 TL herhangi bi zararını görmedim açıkçası 1 gün araylada normal omega3 kullanıyorum femix in içeriğindede mevcut olduğundan belki doktorunda o şekilde önerir sana.
Gulsum1205 TeacherrMom özellikle baktm nete bana yazdığında felix yazyor nete femix çıkıyor fotosunu da atabilrm
TeacherrMom Gulsum1205 aaa yok bu değil canım bu folik asit mi yoksa multivitamin mi ? Kaçıncı haftandasin
Gulsum1205 [url=https://hizliresim.com/zF06tY][img]https://i.hizliresim.com/zF06tY.jpg[/img][/url] bakn kızlar felix yazyor
Duygu46 Gulsum1205 bundan kullanıyorum siz aldınız mı fakat vitamin olan mide bulantısı yaptı çok kötü bir kokusu var.
Sssevgiii Gulsum1205 hayır benimki böyle değil adı femix senin ki Farklı ama içeriği aynıdır diye düşünüyorum
Cellist61 Hanımlar bana da bugün doktorum omega 3 verdi de yalnız aç veya tok diye belirtmedi ? Kullanan anneler varsa siz nasıl içiyorsunuz aç karnına mı yoksa tok mu ?