Papatyamsi 17-18 haftama kadar her Allahın günü baş ağrısı çektim bazen sinirden ağlıyordum falan ama çok şükür 19. Haftamda hafiflemeye başladı şimdi çok şükür iyiyim baş ağrım falan şiddetli değil ama öyle bi durumda başıma yemeni dolayıp üstüne buz koyuyordum iyi geliyordu☺️