Tgcycl evet canım bende ovulasyon testiyle hamile kaldım. 3. Testimde kimyasal gebelik geçirdim. AMa pes etmedim 6. Testimde sağlıklı bir gebeliğim oldu şuan 26 haftalık hamileyim.
Değerlendirme günleri olarak da mutlaka çatlama gününü de değerlendirin ben hem yumurtlama günümü hemde çatlama günümü değerlendirdim.
Yani ben 3 gün yumurtladım. 1 gün çatlama gördüm toplamda dört gün değerlendirdim.