tgbktszdmr 17 haftalık hamileyim bebişimin kız olduğunu öğreneli netten sürekli bakar olduk aldıklarımızda var tabi. Mart nisan gibi doğacak nasipse. Neler almaya başladınız neler almalıyız güzel annelerim🤩🥰🌸
minnakmina tgbktszdmr bende mart sonu gibi dogum yapacam cinsiyetini ögrenemedim her gittigimde saklıyor kendisini inşallah cuma günü ögrenirim
Valendia tgbktszdmr benimde martın ortasında doğumum insallah. Bügun ogrendim cinsiyetini ama ben dayanamadım artık dün bi takım aldım peluş 😂 bugün eşime artık beni kimse tutamaz diyorum adam korktu 🤭şaka bi yana ama ilk ayları soguk olur biraz kalın bişeyler alırım kolllu kolsuz zıbınlar tulumlar vs bunlar zaten olmazsa olmaz . Onun dışında 03 ay daha az almayı 06 aya daha fazla asırlık vermeyi düşünüyorum 🤔
Homeless20 tgbktszdmr benimde doğumum 11 mart. Küvet seti,battaniye,5 li hastane çıkışı,patik,muslin örtü aldım şuanlık..
eliff26 tgbktszdmr Ben hiçbirşey almayacağım sanırım alsam da çok çok az 2 tane abimiz var ve yeni gelen de oğlan herşeyden bol bol var 😃
tgbktszdmr Valendia aynen ben de 0 3 az almayı düşünüyorum 😅 zaten yıkanınca küçücük kalıyormuş 3-6 almak mantıklı
Derinsmom Mart ortası doğumum kısmetse 🥰 iki tane puffy battaniye, iki tane müslin battaniye, üç tane zıbın, anne yanı bebek yatağı ve dedesigil bi sürü eşya almış geçen bime gelenlerde🥰🙈
Bircanderin 25.haftamdayim daha cöp almadim daha erken diye dusunuyorum kisisel fikrim.8.aydan sonra almayi planliyorum
Bilgemert Bircanderin 8.ay çok geç hepsini yıkayıp ütüleyip yerleştirmesi var agirlasinca çok eziyet geliyor inanın. Hem 8.aydan sonra heran gelebilir hazırlıklı olmak lazım. Bu aya anca hastane çantası bırakılır bir çok kişi öyle yapıyor.
tgbktszdmr Bilgemert Bilgemert ben de böyle düşünüyorum bir de ne ile karşılaşacağımızı bilemiyoruz erken Doğum vs olabilir ya da başka türlü sıkıntılar en geç 6. Aydan sonra yapılmalı.