Kozdmr Kızlar 7 haftalık hamileyim ama biraz cipsi yedim her yediğimi de araştırıp yiyorum çok tükettiğim bişey değil ama yerken yine de tedirgin oluyorum canım çektiği için yiyesim geliyor 🙈 Bişey olur mu acaba
MeliSeliMelih Kozdmr tabi ki de bişi olmaz canım 🤗 ama sürekli yeme tabi sadece hamilelikte değil normalde de cips iyi bişi değil 🥰
htcedgn Kozdmr cips yemek normalde de önerilen bi şey değil ama gebelikte canımız neler çekmiyo ki🤤😁 bence abartmadan tüketmek çok bi zarar vermez🙃
endobeybi Kozdmr 7 haftalığım midem bulandığında ben de sade pringles yiyorum yapacak bişey yok o çok iyi geliyor 😅
19231923 Kozdmr ben kaç defa yedim 😂 şu an canım hiç çekmiyo 😂 çiğ köfte bağımlısıyım onu da yedim yedim arada aklıma gelmiyor değil yine de😂
Kozdmr MeliSeliMelih Benim abır cuburla hiç aram yoktur eşim eve getirdiği için o yerken benimde ister istemez canım çekiyor o yüzden bende kaçamak yapıyorum biraz çok nadir☺️
Kozdmr htcedgn Kesinlikle öyle canımızın çekmediği biley yok ne varsa yiyoruz boğazımız hiç boş durmuyor😁
Kozdmr 19231923 gelmez mi herşey geliyor valla insanın aklına ya şu çay meselesi çay içiyor musunuz peki onda da endişeleniyorum valla😁
19231923 Kozdmr ben çok çay seven biri değilim kahvaltıda bile nadiren içiyorum kahve de öyle kırk yılda bir bazen de başım çok ağrırsa☺️ Ama acı ekşi şeyler çok yiyorum 🥺
Kozdmr 19231923 ay bana acı deme valla hastasıyım çok aşırı hem de ama sonradan midemi mahvediyor o yüzden ara sıra yiyorum 😅
19231923 Kozdmr bende öyle acısız yemek tatsız geliyor 🤷♀️ Karadenizli olmanın hakkını veriyorum acı turşular falan off🤣
Kozdmr 19231923 ya doktorcuğum bana hamur işlerinden turşulardan kızartmalardan uzak dur dedi 🙄yiyemiyorum çok kötü 🙈 turşuyu çok severim ama tuzlu olduğu için tansiyonun çıkar dedi özledim valla 🙄