Filizzz sadece 1 defa kanamam oldu geçen hafta progestan kullanıyorum ama doktor herhangi bir sıkıntı yok kanama devam etmiyorsa sorun değil dedi sonra devam etmedi zaten şu zamanlarda çok takmamak daha iyi canım çünkü bebek düşücekse bile düşüyor zaten buna doktor yada sen bile engel olamıyorsun o yüzden içini ferah tut herzaman,çok doktor değiştirdim hepside aylarca kanaması olup sağlıkla bebeğini dünyaya getiren gebelerim oldu dedi o yzden çok üstüne düşme streste kanamayı tetikler çünkü.