Gozde_KIROGLU Merhaba 😊 İlk hamile olduğumu kan testinde öğrendiğimde beta oranı 61.58 di. Aradan bi hafta geçti ve doktora gittiğimde yeniden kan testi yaptılar ve bu seferde 122 çıktı doktorum yavaş arttığını söyledi ve takip edilmesi gerektiğini söyledi. Korkmaya başladım bilgisi olan biri yardımcı olabilirse sevinirim
Nihallll123 Gozde_KIROGLU benım de aynı sekılde yavaş ılerlıyordu 4 ekımde 153 14 ekımde 1040 dış gebelık olabılır dedı ama 5+2 de kese göründü hala anormallık var dedı kanamam da oluyor kahverengı akıntı 2 hafta sonra gel dedı ınsallah gelısır sorun çıkmaz ama boş gebelık de olabılır dedı 😒senınde öyle olabılır belkıde yenı olduğu ıcın de olabılır 🤗
Senactn0402 Canım benimde öyleydi doktor iki günde bir kan tahlili istedi sonuç dış gebelik oldu sonlandırmak zorunda kaldık inşallah böyle olmaz seninki
Ysd00 Kimyasal gebelik olabilir canım. Yavaş yavaş yükselir sonra kanamayla birlikte düşüşe geçer. Benim ilk gebeliğimde öyle olmuştu. 🙄Rabbim hepimize sağlıklı gebelikler, sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah 🤲🏻
Gozde_KIROGLU Nihallll123 İnşallaaah bişey olmaz da alırsın kucağına sağlıkla 🤗 Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın 🤲 hayırlısı bakalım bende yarın gidicem tekrar hastaneye