elifeliffff merhaba anneler aydın da bildiğiniz kadın doğum doktoru var mı muayene olan tavsiye edebilcek. yeni oğrendm hamile oldugumu hiç gitmedm doktora
Melo11 Geçen sene aydın da idim tayin sebebi ile Van a geldim ama liva hastanesin de Kadriye hanım var kesinlikle Öneririm ☺
elifeliffff Melo11 ah bizm de vana tayinimz çıkabilir seneye 😊 onun randevuları baya yoğun iyi oldugunu düşündük biz de tüm kontrollerinizi ona mı yaptrdnz fazla masraflı oldu mu özel hastane peki
Melo11 elifeliffff bir sene önce bir hamileliğim olmuştu maalesef kalbi durdu devam edemedim ama arkadaşlarım devam etti ve memnun kaldılar ki bende kürtajdan çok memnun kaldım cerrahi açıdan gayet iyi ☺ Eşiniz ne meslek yapıyor ?
elifeliffff Melo11 polisiz ikimizde. haftaya çarşambaya kadar randevular doluymş iyi oldugu belli deniycem ben de onu