Edtu94- Kızlar 34+1 olduk bugün gittim kontrole bebek doğum pozisyonu almiss 😂😍 o sertlikte poposuymuş .. biraz kafası büyük deddi dr . Doğumdan sonra düzelir dedi ama içime dert oldu . Böyle olupta doğum yapan düzelen var mı ya da bi yakınınız
ecembugra53 Edtu94- canım son haftalarda oturuyor korkma iri bir bebek demekle ve genetik olabiliyor son haftalarda normale geliyor ❤️😊
S-r-p Edtu94- Allah korusun kafası yamuk yüzü yapışık doğup düzelenleri gördüm karnında belli olmaz annesi doğunca eminim çok güzel bi bebiş olur🤗
Seyda83 Edtu94- DOKTORUM BENM BEBEĞİMİN ADINI KOCAKAFALI KOYDU KAFASININ BÜYÜK OLMASI ENDİŞELENCK Bİ DURUM DEĞİL Kİ
Burcucsknr Edtu94- doktorum bana da normal ölçülerinden büyük ama doğduğundan dışarıdan bakıldığından asla anlaşılmaz dedi gerçekten öyle oldu kafası ölçü olarak büyük ama görünüş olarak küçücük 🥰🙏🏼
Ahsennurrrr Edtu94- benim oğluşum iki hafta önden di gelişimi kafa olarak gayet normal bir kafaya sahip😂 çok fazla süt içmiştim onda öyle böle değil günde üç paket bitiyordu kalsiyum çok fazla aldığım için demist doktorum
Ayseozerckr Edtu94- benim kocam koca kafalıymış kayınvalidem öyle der sonra normale döndü diyor oğlumda öyle 😇 hatta dr kafası babasına benziyor dedi 🤣🤣 hep önden gidiyor ama sorun teşkil etmez dedi dr.. içinizi rahat tutun
Burcucsknr Edtu94- Allah hepimizin evlatlarını korusun inşallah 🙏🏼Aklına kötü şeyler getirme oluyor öyle şeyler ultrasonda,doktor bile söylüyor yanılma payı var diye 🙏🏼