prensesim35 benim doktorum daha 8. Haftada sordugumda bir hamilenin kendine yapabilecegi en iyi yatirim demisti. Yuruyusu surecin basindan beri yapmak en guzeli. Riskiniz yoksa, yatarak gecirmek zorunda degilseniz her gun duzenli yuruyun derim. Ben ancak 18. Haftada baslayabildim ama cok iyi geliyor