Benimde öyleydi artık direk tuz yiyodum gecsin diye ama fayda yok doktorum ONZYD 4 mg dil altı hapı yazdi cok iyi geliyor zaten hamilelerde kullaniyo 4 gun kullandim sonrasinda hic bulantim olmadi cok faydasini gordum bende sizde doktorunuza danisarak kullanabilirsiniz