Anne18 ben de dinletiyorum canım☺️ Özellikle Mozart çok sakinleştiriyormuş. Ben Mozart, Bach, Beethoven karışık dinletiyorum. Bir de bebekler için Mozart ın klasik müzikleri var, ninni gibi☺️ youtube dan bir bakın çok güzel. Doğduktan sonra da her gün dinleteceğim ben. Şimdiden bi çalma listesi oluşturuyorum☺️