Ahsennurrrr Kızlar bugün 16 haftama girdim hiç hala bişi hissetmiyorum kontrole gitmediğim zaman acaba iyimi diye düşünmekten bezdim biran önce hissetsek keşke❤️ Kasıklarımda ara ara ağrı kramp oluyor sizde de varmı
Anchores Ahsennurrrr valla ben hiç iyi değilim 16/5 deyim doktora gittim cinsiyet öğrenmek için doktor %60 konuştu bacak arası gayet açıktı ama doktor ne kız diyebildi ne erkek net bir şey söylemedi sinir oldum .
Selinbam Ahsennurrrr ben yarın 18 oluyorm aşırı şişkinlik dışında iyiyim bi de ya ödem yada çok hızlı kilo almaya başladm artık dikkat edicem
Selinbam Anchores hayret bu hsftada çok net söylemesi lazım benm 12 de belli olmuştu acaba cihazı faln mı eski başka doktora bi gitsene
Ahsennurrrr Anchores bende hala ogrenmedim ne yazıkki geçen hafta gittiğimde ogrenebilirdim ama soylemedi ayın 4, ünde kontrolüm var inşallah o zaman ama senin öğrenmen lazimdi cidden ultrasyon makinesi net değildir eskidir başka doktora git bence
Ahsennurrrr Selinbam bende yemek yedikten sonra öyle bir ağırlık oluyorki anlatamam resmen hemek yediğime pişman oluyorum ve dört kilo verdim 😤