Merhaba benim güzel hamiş annelerim.😊🎀
öncelikle hepimiz inşaallah sağ Salim bebişlerimize kavuşuruz.🤲🏻💕
Benim 18 aylık bir oğlum var. Ve ben ilk doğumumu normal yaptım. 12 saat sürdü.
asıl sorum şu,2.kez yapılacak olan normal doğum daha kısa sürüyor derler, doğru mu.?
oğlumdan saatlerce ayrı kalma fikri beni çok üzüyor. Tam ana kuzusu bir oğlum var. Benden yarım saat ayrı kalamıyor.🥺 Ki 18 aydır bir kere dai benden ayrı saatler geçirmedi. Biz yurt dışında yaşıyoruz sadece eşim ben oğlum. Eşim benimle birlikte doğuma girmek istiyor,oğluma arkadaşım bakacak.
tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz. 2.normal doğum süreniz ilk doğum dan daha mı kısa sürdü. Teşekkür ederim şimdi den cevaplar için.😊❤️