Kızlar 2 gündür sancıdan ölüyordum nst de sancı çıkmıyor gece iyice arttı sancılarım doktor 2 cm açıklık var dedi nişanım geldi sancılarım düzene girdi bugün akşam doğurucam diye herkezi ayağa kaldırdık annemler Abimle şehir dışından geliyor Ben öğlen uyuya kalmışım yorgunluktan bi uyandım sancı yok 🤦♀️ Gayet iyi hissediyorum hiç doğum olacak gibi durmuyor ne yapıcam şaştım kaldım