Nasippp Perisi üzülme canım sağlıklı olsunda biraz minyon olur😚 kahvaltı yemek falan yedikten sora hemen sofrayı toplamak yerine soluna yat yarım saat bebek öyle daha iyi besleniyormuş
Perisi Nasippp ilk gebeliğim ve zor şartlarda oldu üç buçuk yılın ardından insan endişeleniyor haliyle💕ama dediklerinizi uygulayacam 🌸
Perisi Asln az kalmış sizin de sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah☺️Ben de haftayı bekliyorum bakalım ne diyecek Hemşire beslenmene dikkat edersen düzelir dedi özellikle muz ve ceviz tüketmemi söyledi benim de şekerim var bakalım nasıl olacak
Asln Perisi amin inşallah cümlemiz sağ salim alalım inşallah 🙏 düzelir çok takip kendini de bebeğini de strese sokma😊
Nasippp Perisi tahmin edebiliyorum canım benimde 3 düşüğüm var 5. Yılımıza gireceğimiz ayda öğrendik gebeliği bende herşeyden korkuyorum acabamı diyor insan ama rabbim ne derse o olacak inş gönlümüzü ferah tutalım 🤲🏻
Perisi Nasippp Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin❤️Evlat sevgisini bize de tattırsın canım☺️
NeslihannK Kesici her annenin ve bebeğin yapısı farklı canim eğer haftası ile ultrasyonda uyumlu gozukuyosa sikinti yoktur ama benim 2 hafta geri gözüküyo ultrasyonda