Selinanne Yasemin763 hamileliğin bir matematiği yok demişti doktorum bana 😊 sizin de vücudunuz böyle kendini hazırlıyor demek ki😊 üzülmeyin fazla düşünmeyin doktorunuz normal diyorsa azıcık dişinizi sıkın hepsi geride kalacak bir gün bir bakmışsınız kucağınızda 😊😊
Yasemin763 Selinanne çok heycanlıyım ilk gebeliğim yeni evliyim daha ☺️ Bir an önce kucagıma almak ıstıyorum kıme benzıcek çok merak edıyorum gözleri saçları agzı burnu 🙈 cinsiyetini de çok merak edıyorum Rabbım öncelıkle saglıklı bir bebek nasip etsin inşallah başka hıc bır şey istemiyorum 🙏
Alininannesii1 Ya kizlar yazişmalari okuyunca merak ettim sormak istedim..6+3 suan hic doktora gitmedim ayin sonu gidecegim ve bulantı yok sikintili bir durum mu olmamasi ?ilk gebelik bu arada.. :(
Yasemin763 Alininannesii1 duydugum kadarıyla kımınde oluyor komınde olmuyormus görümcemin bi oğlu bi kızı var iki gebeliğindede hiç bulantı yaşamamıs
Esra-33 Yasemin763 canım genelde mide bulantısı başladığında kalp atışıda başlamış derler kalp atışı yeni başlamış olabilir kalp atışının bekleme süresi 10 haftada kadar vardır hemen bozma moralini❤️