Busra34gms CansuBeslan benim 13. Haftada belli olmaya başladı zaten normal olarak 4. Aydan sonda tam net belli olur
mercimeginanne CansuBeslan 10. Haftada hafiften belliydi günlük tişörtlerimden hafif çıkıntı oluyordu.gören anlıyordu hamile oldugumu. Şimdi 18 olduk baya belli benden önde gidiyor 😂
Orange-sMom 9 aylık hamileyim bugün hala “gebelik var mı?” Sorusu duydum 😂 hiç bi zaman çıkmadı desem yeri
Eemmyy Orange-sMom ay benimde aynı🤭 32 haftalık olduk ama 24-25 haftalıkların karnı benimkinden büyük☺️ Hastanede hemşireler emin misin 7 aylık olduğuna diyorlar😀😀
Svdtrk 16.haftaya girdim karnim çıktı baya baya kendini belli ediyor artik 😊 kendini ilan etti miniğim
Bgs CansuBeslan 4. Hafta itibariyle belliydi 2. Ayda her gören hamile olduğumu anladı şimdi 18 haftalığız 6 aylık gibi duruyor karnım 🤣
Deletedmom382 Bgs ay bende tik yok 😯 hamileyim dediklerim hani nerde diye karnima dokunuyorlar bi emin misin falan 😂
urazaslan CansuBeslan zaten önceden göbegim vardı ama 2. Aydan sonra hemen belli oldu şuan 18 haftalığız baya büyüdü 🐣💙 6-7 aylık hamile gibiym🤣 o aylara gelince nasıl olcak merak ediyorumn
Bgs Deletedmom382 benimde tek olduğuna inanmıyorlar 🤣 sağlıklı olsunlarda karınlarımız çıkmış çıkmamış hiiiiiç önemli değil
sevaalya 18 haftalık oldum hiç kilo almadım hamile kaldığım kilodayım ama karnım baya büyüdü bebek de baya beslenmiş ama nasıl büyüdü karnım bu kadar anlamadım 🙄