Arkadaşlar ben kesin karar verememiş olmakla birlikte normal doğum düşünüyordum ama dün olamayacağını bebeğin erken alınması gerektiğini öğrendim. Dolayısıyla inşallah 10 gün içinde sezaryenle gelecek oğlum. Spinal anesteziyle olmasını istiyorum. Sezaryen olmuş annelerin ameliyat öncesinde sonrasında önerdikleri şeyler varsa yardımcı olurlarsa çok sevinirim. Hayatımda ilk defa bir operasyon geçireceğim ufak tefek diş için yapılanlar filan dışında hiç anestezi de almadım hiç bir ameliyat da geçirmedim. Önerilerinizi paylaşırsanız çok iyi olur benim için. Bir de bu karna bastırma olayını biri anlatırsa çok sevinirim, bu anestezi etkisindeyken yapılsa olmuyor mu?