senakhrmn Bende çok kararsızım ya banada bir fikir verir misiniz ? 1) Alparslan 2) Mücahit 3) Ertuğrul Gazi
Selcanozr Asaf nasip olursa ikiz ablalarını kaybettik asek ve asya eşimde asaf olsun uyumlu olsun dedi 🥰
Selcanozr Tubiiko bilmem bende bilmiyorum 🤷♂️ terbiye ana rahminde başlar ben onu hic düşünmüyorum cocuklar ailelerini yansıtır ben ve eşim cok otoriteriz mesela kendi yeğenlerim bile ağlasa cık dışarda ağla bizi rahatsız etme veya başka bişi yaparsa kendin düşüm derim hep 🤷♂️🤦♂️
Tubiiko Selcanozr yani tabiki terbiye anne babayla alakalı ama çocuğun aktif yada durağan olması terbiyeyle pek alakalı değil ☺️ İsimler gerçekten de yansıtıyor karakteri bazı çocuklar çok hiperaktif oluyor ve isim etkiyor diyorlar ne kadar doğru bilemiyorum :) ben sizin kadar otoriter değilim ileride nasıl olurum bilemem tabi :)