Sukut66 Rabbim en kısa zamanda sizi kavuştursun inşallah canım. Sen bol bol yürüyüş yap. Bebeğin çıkınca ona en iyi şekilde bakabilmek için hazırla kendini. Benim hatam hastanede kaldığım gün doğru düzgün yürüyüş yapmamamdı. Gazımı çıkaramadım o yüzden. Lavman yaptılar bana. O bile işe yaramadı bir sonraki güne kadar. Bugün ameliyatın 5.günü gazım çıkıyor. Ama halen tuvalete çıkamadım. Çok zorlanıyorum o sebeple.