Nur-Atay Merhabalar 🌺 37. Haftamdayım bebeğin hareketleri geçen haftaya göre çok daha az. Endişelenecek bir durum yoktur umarım benimle aynı durumu yaşayan var mı?
Momtobe54 Nur-Atay dün kontrolde günde en az 10 kez hareket ediyorsa benim için yeterli dedi doktorum yerleri daraldığı için hareketleri kısıtlanırmış 🙈