Busra34gms Mine__ ben yatırılmasından yanayım tabi ne olursa olsun rabbim vermiş sonucu ne olursa olsun bunu kaldıracak güç varsa en azından bile bile beklemek daha iyi çok şükür temiz çıktı sonuçlarım.
Sevcaninan Ben yaptırdım ultrasyında kan sonucumda temiz çıktı bende çok kararsızdım ve yaptırmaya karar verdim en sonunda
EsraTurna Bence yaptırılmalı her ne olursa olsun çıkacak sorunlara karşı var ise önlem alınmalı keyfe bırakılmamalı