Merhaba kizlar. 31 haftalık gebeyim. Belim ve bacaklarım kalcam dahil geçmek bilmeyen bir ağrım var. Bide buna baş ağrısı da eklendi. Benim gibi olan varmı. Doktora gittim agrikesici verdi İlaçla geçiyor ama iki uc saat sonra tekrar başlıyor. Ne yapmam lazim nasıl azaltabilirim?