KoalasMom RukiyeOzdmr Canım her bez her bebeğe iyi gelmiyor o yüzden alıcaksanda bir paket al, sleepy ile başladık çok sızdırdı molfixe geçtik oda pişik yaptı şimdi prima primium care kullanıyoruz memnunuz ☺️
_ikiprensannesi_ RukiyeOzdmr molfix ve ya prima net yani sleppy bizde yara ve pişik yapmıştı kullanamadım onu şimdi dopucak bebeğime de molfix aldım sleppy canbebe baby turco gibi bezler hiç emmiyordu çişi 🙄 ben molfix ve primadan memnun kaldım
RukiyeOzdmr sukayhanacar öyle mii ıslak mendilini cok duydum. Bebeğiniz ne kadarlık suan sürekli bu bezi mi kullandınız
MomZrm sukayhanacar bende prima pure tercih ettim. Henüz kullanmadım fakat dediğiniz gibi içeriği en en temiz bez….
sukayhanacar RukiyeOzdmr ben daha kullanmadım canım arkadaslarım kullanıyo öncesinde premium care kullanıyolardı pure protection cıktıgında hep buna geçtiler ve aşırı memnunlar. ıslak bezini de aldım bu ikisini kullanmayı düşünüyorum sevdiği sürece.
Ffc2224 RukiyeOzdmr bende prima pure protection bezi ve ıslak mendilini aldım daha henüz kullanmadım ama baya memnun kullananlar