Merhaba Kızlar en başından anlatayım betam 462 de 7600 olduğunu öğrendim bir haftada çıkmıştı bu hormon bu kadar, hastaneye gittim ikiz denildi hatta ultrason da da görüldü çift yumurta, bebekleri de gördüm denildi hastanede keselerin içinde, bu hafta gittim hastaneye ikizlerden birinin kalp atışı var diğeri yok denildi bebeği göremedik deniliyor şimdi de yaşayan varmı tek bebekse nasıl 7600 e fırlayabiliyor ve ilk gittiğimde nasıl görüldü ikisi de ?