Merhaba sizlere bir sorum olacak. Hamileliğimin ilk 4 ayı kusma ile geçti o kadar çok kusuyordum ki hastaneye bile yattım. 4. Aydan sonra geçti. Şimdi 30 haftalık hamileyim ve gün içinde bi anda midem bulanıyor ve kusuyorum 1 kez. Bu normal midir? Hafta sonu kontrolümüz var doktora soracağım ama size de sormak istedim. Birde kusarken vücut kasılmasından bebek zarar görüyor mudur? 🥺