6 7 sene önce falan halam orada doğum yaptı az kalsın masada kalıyordu yenidoğan yoğun bakımı yoktu bebeği kendi arabamızla başka hastaneye götürdük hemde mesuliyet kabul etmeyiz dediler ama şimdi nasıldır bilmiyorum songül hanıma gelirsek kendisi gerçekten çok iyi bir doktor onun için birşey diyemem ama hastaneden memnun degilm