Merhaba herkese ben uzun zamandır burayı sessizce takip ediyorum Şimdi size ihtiyacım var doktorum cuma günü doğumu başlatacağım eğer kendisi başlamazsa dedi şuan 38 haftalık hamileyim squat yapıyorum yürüyüş yapıyorum ama kendiliğinden gelmesi için daha başka ne yapabilirim yardımcı olur musunuz 😊