Guni1- 25.haftamda kendim yapıyorum açlık tokluk ölçümümü 😊 doktorumunda onayıyla bir kaç gün takip edeceğim. Şekerli su içmek bana pek sıkıntılı gelmişti 🙄
Hasibertas Guni1- Zor oluyormus icmek galiba Bende 25.haftamda gidicem yaptimak icin insallah zorlanmam😊
Arasarzu Hasibertas Zor değil inanın gazoz gibi başta biraz garip geliyor ama onu içtikten sonra ne acıktım ne susadım 😊