Arkadaşlar eğer kaşıntınız sadece bir bölgede değilse ve kaşınmayı durduramıyorsanız acilen hastaneye gitmelisiniz kolestaz olabilirsiniz Allah korusun ben 37 haftamda kaşınıyordum normal sanıyordum bir gün kontrolde doktor ne zamandan beri böyle kaşınıyorsun dedi 1 haftadır dedim beni hemen acile gönderdi bu rahatsızlık bebeği çok etkiliyormuş kan ve idrar tahlili aldılar ve beni eve göndermediler çok şükür temiz çıktı ama eğer temiz çıkmasa hemen bebeği alacaklarını söylediler riske atmayın doktorunuzu bilgilendirin