Sermec27
Rabbim yardımcınız olsun.İyi düşünün iyi olacak hep,Her gebelik farklıdır,inşallah her şey çok güzel olur hayatınızda,bende riskli gebeyim .perinatolog dr uğur turhana da gidiyorum .ama doğumum dr merve de. İnşallah sağlıkla huzurla kucağımıza alırız bebeklerimizi 🤲🏻