Üç gün sonra hastaneye yatışım yapılacak suni sancı deneyeceğiz. Son adet tarihine göre tam 40 hafta olduğu gün 14 Mayıs yani benim doğum günüm. Sanki ayarlamış gibi gözüktü ama aslında değil ultrasona göre bebek iki hafta önden gidiyor kilosu ve boyu bayağı yukarıda. Doktor 41 ve 42 ye beklemek istemedi o yüzden tam 40 haftanın dolduğu gün kızımı kucağıma alıcam. Hayatımda ki en özel doğum günüm olucak belki de. Çok çok heyecanlı, stresli ve mutluyum. Hepinizden dualarınızı bekliyorum. Allah hepimizin yavrularını sağ salim kucağımıza almamızı nasip etsin. Hoşçakalın happy mom ailesi! 💛